maj 05 2003

WAŻNE !


Komentarze: 42

Bracia i siostry !

Stoimy w obliczu wojny ze światem arabskim. Rząd powołał sztab antykryzysowy ds. zagrożenia terroryzmem.

Czy zagrożenie terroryzmem jest czysto iluzoryczne? Wszak sam przew. Lepper donosił onegdaj o Talibach w Klewkach.

Do Agencji Bezpieczenstwa Wewnetrznego splywaja coraz to nowe doniesienia o rosnacym zainteresowaniu islamskich organizacji terrorystycznych naszym krajem.

Sam Prezydent Systkich Polakow Olek K. postanowil sie zaangazowac w przygotowanie kraju na wypadek inwazji islamskich bojownikow. Pierwszym dzielem Kancelarii Prezydenta jest zwiezly slownik polsko-arabski z najprzydatniejszymi zwrotami.

Zgodnie z prosba Olka K. o rozpowszechnianie i naglasnianie materialow wydanych przez jego kancelarie niniejszym publikuje ow slownik. Mam nadzieje, ze nie bedzie nam dane z niego skorzystac.

winieta_drogowa : :
a_g
07 maja 2003, 16:24
Można wiedzieć ile lat ma Lovi??
07 maja 2003, 13:28
acha ! i jeszcze pozdrowienia dla babci :)
07 maja 2003, 13:25
zasadniczo to ja się z Tobą zgadzam co prawda w pewnych kwestiach jest może troszke nieścisłości, ale nie bądźmy drobiazgowi :)
06 maja 2003, 22:05
historia lubi sie powtarzac, a ja nie :)
06 maja 2003, 21:10
a teraz to wam już calkiem dowaliło... :)
06 maja 2003, 21:10
a teraz to wam już calkiem dowaliło... :)
06 maja 2003, 16:18
nie wątpię że dużo dałoby mi poczytanie tych waszych komentarzy no i w ogóle napewno tam same mądre i ciekawe rzeczy, ale nie chce mi się po prostu.
chciałam tylko powiedzieć, że od dziś będę KOMUNISTKĄ. W ten sposób będziesz się mógł zająć tępieniem mnie, a dzięki temu odnajdziesz swój życiowy cel. ;)))
Z wyrazami szacunku - magna.
06 maja 2003, 14:23
Jezeliby Kwach budowal partie centrolewicowa to byloby to SLD minimalnie kopniete w prawo. Przyjmujac, ze jej czlonkami (mowie o VIP-ach, a nie o masowo zapisujacych sie plotkach) byloby czesc czlonkow SLD to bylyby dwa SLD. Zapewniam Cie, ze elektorat PO nie przeszedlby do tego obozu. Mowie o tzw sztywnym elektoracie (ja, moja mama...hehe) ktory ma bardzo uksztaltowane poglady polityczne (dajmy na to 8%). To jest elektorat dziedziczony w wiekszosci po dawnym elektoracie UW, a wczesniej KLD i czesci UD. To jest kurewsko konsekwenty elektorat, wystarczy spojrzec na wyniki roznego rodzaju sondazy, ze odpowiedzi na jakies pytanie wsrod tego elektoratu sa najbardziej jednolite. Przyklad: czy popierasz wejscie do UE i najwyzszy slupek przy elektoracie PO (by the way: osobiscie nie kocham Unii z jej machina biurokratyczna i debilna polityka rolna ale jestem za wejsciem). Cos wspomniales o dyrektorach, ze musieliby poprzec. Mowisz o spolkach skarbu panstwa? Poza tym chodzilo mi nie tylko o przedsiebiorcow ale tez o
06 maja 2003, 13:21
aha jeszcze jedno do tego co powyzej, moja babcia (sluchaczka radia ryja) po przeczytaniu tego co zes splodzil kazala mi napisac cyt. "Jestes Pan Zyd, liberal i kryptokomunista"
06 maja 2003, 13:12
dopiero co przeczytalem, chwila ja sie na dlugosc tekstu nie scigam :> taaa odrazu wyczulem liberala, fajnie bo sam sie nim nazywam i zawsze to podkreslalem az do rozmowy z przed jakiegos miesiaca ze swiezo upieczonym absolwentem dziennikarstwa pisujacym okazjonalnie do "Najwyzszego Czasu" (tuba UPR (sorry za objasnienie, taki nawyk hehe)), po rozmowie z nim stracilem resztki sympatii i wogole szacunku do tej formacji; to co on mowil stalo okoniem do faktow i zasad logicznego myslenia ale to niewazne; masz racje ze PO brakuje polotu chociaz Zyta Gilowska jest ok. a Donald to od zawsze byl moj idol; UW mowimy bye bye bylo milo ale zescie popelnili na Kongresie Krajowym sepuku wyzynajac do nogi dawnych KLD-kow przy ukladzie sil 4:6, zreszta UW zdryfowala w lewo pod wodza Wladka (ale fajny chlop z niego), (...tutaj byl obszerny tekst o tym dlaczego nie lubie UWoli z mojej rodzimej Pragi Poludnie (W-wa) ale wycinam, bo nasze problemy lokalne Cie raczej nie zainteresuja...); reasumujac uwazam, ze PO ma jednak dosc
06 maja 2003, 12:25
w linijce miało być "strasznie trudno" :) a tak poza tym to jedyną iskierką jak się we mnie tli jest to, że na skutek tych przetasowań udało by się w końcu stworzyć jakieś ugrupowanie centroprawicowe (jako liberał najchętniej widziałbym oczywiście jakąś mniej radykalną wersje UPRu, ale mam świadomość tego, że nasze społeczeństwo jeszcze nie dorosło do tego by samo się o siebie zatroszczyć) które byłoby tworem trwalszym i bardziej stabilnym niż AWS a jednocześnie bardziej wyrazistym i zdecydowanym w działaniach niż PO czy UW.
06 maja 2003, 12:18
No więc zacznijmy od podstw ! Po pierwsze zgadzam się z tym, że w Polsce większość partii jest niewyrazista przez co strasznie łatwo jednoznacznie określic ich charakter. Co do charakteru partii Kwacha to raczej na pewno była by to centro-lewica niekoniecznie ze skłonnościami do wprowadzania podatku liniowego i innych mechanizmów liberalizmu gospodarczego, co nie przeszkadzało by odejściu elektoratu PO i UW w kierunku tego nowego tworu (środowisko biznesowe oficjalnie ich może nie poprze, ale jeżeli partia Kwacha zyskałaby na sile to być może polskim dyrektorom nic innego nie pozostanie). Jak słusznie zauważyłeś społeczeństwo polskie jest nieprzywidywalne co najlepiej pokazały ostatnie wybory parlamentarne kiedy elektorat AWS masowo głosował na SLD. Co więcej, zauważ, że Kwachu ma poparcue coś koło 65% społeczeństwa i choć mam świadomość, tego że na pewno nie przekłada się to na wynik wyborczy to jednak trzeba mieć w pamięci jego zwycięstwo w pierwszej turze wybor
06 maja 2003, 09:39
Nie bardzo moge sobie wyobrazic formacje laczaca cechy partii socjaldemokratycznej i liberalnej (chodzi mi o liberalizm gospodarczy) czyli cos pom. SLD i PO. Niby obecna UW jest czyms takim dlatego stala sie (po rozpadzie) mniej wyrazista. W Polsce co prawda wiekszosc partii jest niewyrazistych (stad brak klasycznej prawicy, jest tylko lewica nabozna i bezbozna oraz centrum) i jest to w naszym kraju wrecz atut ale elity intelektualne akurat popieraja te najbardziej spojne programowo centrum. Na pewno srodowiska ekonomiczne i biznesowe (nie liczac czerwonego biznesu) zostana przy PO. Jezeli chodzi o autorytety, to tez znajda sie osoby (Jezioranski, Bartoszewski, Brzezinski itp.), ktore partii Kwacha napewno nie popra. Kosciol zas bedzie te partie delikatnie zwalczal. Agora pewno poprze ale moim zdaniem przecenia sie jej wplyw na opinie publiczna, takich "poteg" medialnych jest kilka. TVP jest zalezna od KRRiTV a tam nie sa jedynie ludzie z Ordynackiej, wszystko bedzie zalezalo od sojszy, poza tym jej sklad wym
kamciarka
05 maja 2003, 23:18
Heheheh:))))))))
errata
05 maja 2003, 22:36
w 3 linijce miało być "Jeżeli zaś będzie się palił do zabawy w...."

Dodaj komentarz